So, by keeping her heart protected. She'll never, ever feel rejected.







Tog en promenad med Maris igår efter jobbet längs Hammersmith bridge som ligger 20 min härifrån. Jättemysig bror och område. Blir nog många promenader där i framtiden. Sviiin kallt vart de ute dock! Idag regnar de, så inte lika kallt idag.

Idag har jag varit iväg på min intervju i Leicester square som var väl mer som en informations träff. De gick bra men inte fråns på sönda kommer de hända gerjer och sen får vi se! Jag hoppas bara jag gjorde rätt som gav mig in i det här. Känns nervöst med det kommer bli kul! hoppas ja.. fingers crossed!! Tyvärr mer än så tänker jag inte avslöja än!

Just nu känner jag för att bara koncentrera mig på mig själv. Var ett tag sen ja gjorde de men tror ja kan behöva de! I need to sort myself out innan någon annan kan komma in i bilden. Saker och ting kommer förmodligen bli bättre då! Jaha och ikväll blir de babysitting så ska försöka fixa viruset då. Äntligen kommer jag få hjälp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0