I feel a cold flush going through my hair and hey you know what? I dont even care. The time has passed me by. its gone with the wind. It's only cus the sun shined once again.


Satt precis och tänkte på om dom glömt bort min lön idag igen. Gick ner och såg ingen där men på diskbänken låg de en note och min lön! hehe. Efter att ha sett hur besviken jag blev sist jag inte fick den, så glömmer hon förhoppningsvis aldrig igen, hehe. Tur är väl de för på lördagar drar jag alltid ut och shoppar. Även om de är värsta dagen att shoppa på. Wesfield ser ut som en myrstack om man kollar ner på alla människorna från andra våningen. Sen blir de babysitting ikväll. Hur trist är de inte att babysitta varenda lördag?! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0