If you don't know where you are going, any road will get you there.




En topp, blus och kjol köpt från H&M i lördes

Idag har de varit regningt och blåsigt i London. Man blir lite halvt depp när de är tråkigt väder. Så istället för att promenera genom parken och ta bilder, så blev de en sväng till kings mall i Hammersmith istället. Hittade lite kläder, smycken och sånt som jag tänkt köpa imorgon. Måste unna mig själv lite mer kläder. En ny mobil är nått jag också behöver köpa. Mobilen jag köpte här för fem pund går inte att använda längre och den har bara krånglat. Ja man får va man betalar för hehe. Sen den gamla mobilen jag fick från mormor går de inte skicka sms ifrån längre och larmet funkar inte heller! Ganska viktiga saker så en ny mobil är ett måste! hehe. Nää nu tänkte jag kika lite efter ny mobil i argos katalogen sen sova. Vi hörs imorgon. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0