In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.


Min valentine's date! (suddig bild eftersom jag inte visar upp barnen i bloggen)

Har jobbat idag men hunnit med en hel del endå. Skrev bla. färdigt mitt cv, gick till banken, shoppade en topp, skor och öronhängen, sprang 10 min och sen back to work. Jag lovar jag sprang i 5min max sen var jag så yr att jag höll på att trilla ut på vägen hehe. Grym kondis eller vadå? Ikväll har jag gjort babysitting. Alla hjärtans dag är något för par, så därför erbjöd jag mig att babysitta när min hostdad ville överaska min hostmum med middag. De vart väl snällt av mig. Hade ju endå min date här hemma! charmigare bebis får man leta efter! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0