Guess jewellery launch party




Har precis varit och minglat med champange och cupcakes på guess fashion event i Knightsbridge. Fanns även så man kunde bli sminkad och fotade tsm med deras nya smyckes kollektion. Väntade på den svenska tjejen som skulle medverka i eventet, men hon dök inte upp. De varade ganska länge så hon dök säkerligen upp senare. Sprang sen även in en runda på Harrods. Det stora och väldigt "billiga" shoppingcentert i Knightsbridge. Förtsa gången jag var där idag. Hittade ett fint paraply för över 2000 kr. London borna har pengar dom?! Var inne på H&M i Knightsbrige också, vilket är mitt favorit H&M så det kan jag rekomendera! Ska drömma om den fina kappan jag hittade.. Har föresten åkt gratis idag. En kille kom fram till mig med ett day travel card när jag stod i kön och skulle fylla på mitt oyster card. Jag bockade och tog emot!

Ska äta lite middag nu sen träffa Maris för en latte på Wesfield. På fredag åker hon till the country side, woop woop! Nej men de är väl alltid kul att få upptäcka lite andra platser i England eller? Jag har allt jag vill ha i London förutom hav och strand. Annars är jag så nöjd man kan bli! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0