I know you want me. I made it obvious that I want you too. So put it on me. Let's remove the space between me and you.



Igår va helt okey! Blev lite besviken på musiken och promotorn bara. Vi stack till Bond istället av någon anledning och en av servitörerna där va så grymt snygg åh! haha. Okey...kan väl erkänna att vi kollade in varandra hela kvällen oxå hehe. Stack hem sen någon gång runt halv 4 när klubben stängde och kom hem vid halv 5. Vaknar sen 2h senare av att alla SEX ungarna börjar spela på instrument, sjunga, hoppa och skrika som igår morse. Trodde jag skulle dö och tog min ipod och lyckades somna om 2h senare. Min värdpappa frågade innan helgen om jag hade öronproppar, för de skulle jag behöva haha. Ja tror faktist inte ens de skulle hjälpa! Nu är alla iväg iaf så jag kan sitta här och koppla av utan allt oväsen. Vet inte vad som händer idag. Får se sen om jag ens orkar röra på mig hehe xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0