Nightmare

Vaknade runt 6-tiden imorse och bara slängde mig upp ur sängen och satte mig vid datan. Hade en så sjukt verklig och obehaglig dröm att jag inte vågar somna om nu. Det har aldrig hänt mig innan! Största anledning till varför jag inte vågar somna om är för att varje gång de känns som om jag vaknar och somnar om, ja då börjar drömmen om igen. Det känns obehagligt att bara skriva om de här och jag måste kolla runt i mitt rum då och då för att va säker på att det inte är någon här inne.
Iaf de var såhär att jag vaknade vid 5-tiden av att jag var törstig och gick ut och tog mer vatten och hade svårt för att somna om. När jag lyckats somna om hör jag någon stå brevid min säng som drar i en dragkedja och sen kryper ner bakom mig. Sen är de precis som om personen håller fast mig. För jag känner ett tryck och kan inte röra på mig och får panik. Drömmen upprepade sig sen minst 3ggr i rad och i emellanåt känns de som om jag vaknar men jag vet inte om jag gör de. Sista gången är jag så rädd att jag drömmer om att jag går upp och försöker tända i taket, men de är mörkt och jag ser inget men jag trycker överallt för att försöka hitta en lampa som funkar. Tillsist hittar jag en och jag vaknar på riktigt. Nu vågar jag seriöst inte somna om igen. För er som tror att man kan tyda drömmar. Måste inte detta betyda något eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0