I can't stop 'cause I'm having too much fun.









Guuuud va jag är trött nu. Skulle kunna somna vilken sekund som helst. Igår var verkligen så sjukt kul! Var först på en resturang i närheten av Shepherds bush och drack lite vin. Drog sen vidare till chinawhite där vi dansade non-stop tills klubben stängde vid 4. Tiden gick alldeles för snabbt och jag kände inte alls för att dra hem, så vi stack till donkan och åt innan vi tog tunnelbanan hem runt 6. Barnen var självklart uppe när jag kom hem men jag var så trött att efter jag somnat så vaknade jag inte till en enda gång. Efter 4h sömnar vaknar jag av massa sms istället och blir tvungen att slänga på mig kläderna och möta upp Maris för shopping och lunch på oxford street. Kollade även runt lite efter en ny mobil. Inne på 3 kom en av telefonkillarna med ett speciellt erbjudande till mig. "the first month you can pay 5£ then i will pay the rest, because you'r so beautiful" haha. Ja sa jag skulle tänka på saken, blev generad och gick ut hehe. Sen gick jag och Maris en längre runda i stan tills vi var tvugna att ta bussen hem. Ivkäll har jag babysitting som varje lördag. Gör inte så mycket för jag har verkligen ingen energi kvar i kroppen! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0