Every word you say I think, I should write down. I don't want to forget.



Detta var lite av shoppingen från i lördes. Blev ett par vanliga svarta leggins också från H&M. Plaggen ovan hittade jag på rean inne på någon sportaffär i westfield (som jag nu inte längre minns namn på). Snart ska här tränas! Träningsskor ska dock köpas imorgon. Dom hade grymt bra rea på skor där inne också. Träffade Maris ikväll också och kollade in två olika gym i Hammersmith. Gosh va mycket folk! Vände direkt när jag såg alla svettiga bodybuilders hehe. Ska tibax imorgon och kolla in de lite närmare men Maris måste med! hehe. 

Har kännt mig som en zombie idag. Blev lixom väckt ett fåtal ggr inatt. Jag sover nämligen vägg i vägg med barnen. Ni hör ju hur bra de låter alle redan. Jag hör precis ALLT från deras rum och när dom hoppar och springer så bokstavligen skakar hela mitt rum. Idag vaknade dom kvart i 5 men lyckades somna om. Dock vaknade dom igen vid kvart i 6 och började ta fram sitt lego, så då kunde ja lika gärna skita i att sova. Öronproppar står just nu längs upp på inköps listan ja...

Har endå kännt mig hyffsat glad idag. Saker och ting börjar äntligen ordna upp sig! Nej nu ska jag äntligen få sova. I'm such a sleepy head!

Kommentarer
Postat av: bina

Jaså så nu ska du också börja träna - härmapa :P <3

2011-02-08 @ 14:21:18
Postat av: Emma

haha.. hon är rädda att alla vi ska vara biffar när hon kommer hem ;)

2011-02-08 @ 14:33:50
Postat av: eliiin :)

va kul emmelie, kanske vi alla kan bli biffar sen haha ;D <3

2011-02-08 @ 16:24:57
URL: http://justlikeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0