Black clouds are looking darker. We bring the night to life.






Pics from friday night @ Chinawhite.

Jag har nog aldrig haft en sån stor ångest klump i magen som idag. Trots de som hänt så har jag haft en grym helg. Väldigt händelserik med andra ord. Har inte haft tid att blogga på hela helgen. Drog ju som sagt till walkabout i fredes och dansade sen loss på chinawhite.
Lördagen spenderades i sängen och sedan en massa ärenden innan jag mötte upp Minna för att åka till Edgware road och kika på melodifestivalen. Minna är finsk! haha. Men hon hängde på endå. Hon har ju trots allt pluggat svenska i skolan hehe. 
Blev sen snabba ryck hem för att byta om innan vi drog vidare till Luxx. Men av någon anledning kunde vi inte komma in. Jag var fortfarande bakis från i fredes och inte på något större party humör så vi vandrade runt i mayfair, picadilly, soho och oxford street för att hitta nånstans att sitta ner och ta en drink. De ända vi hittade var irriterande promoters (som försöker få in folk till olika klubbar). Efter någon timme gav vi upp och var så trötta i bennen att vi satte oss på burger king och tog sen bussen hem.
I söndes mötte jag upp Maris och Minna för brunch på GBK och en 2h shopping runda på westfield. Vilade sen benen på mcdonalds och snackade om va som egentligen hände i fredes haha. Vem köper en hund på gatan utanför en nattklubb? haha! Förflyttade oss sen till panini house och vid 10-tiden bar de hemmåt..Min helg alltså i väldigt korta drag! xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0