i don't ever ask for much so go easy on me when i ask you to stay.

Blir att stannar hemma ikväll eftersom jag inte mår så värst bra. Kul va? i know! Imorgon kväll kommer v-föräldrarna hem också. Oh no! Varit så skönt utan dom. Som semester typ. Blir förmodligen att jag och Maris går en sväng på Oxford street imorgon och kikar in vad dom har inne på Victora secret. Är ju ett MÅSTE att gå dit. Bara för det så kommer jag säkert bli jättebesviken när jag kommer dit haha. Skulle va typiskt. Älskar iaf derad bodylotions och deras underkläder ofc! Ni kommer iaf få veta mer imorgon, ni som också är victoria secret lovers. Nej nu tänker jag vara tråkiga och lägga mig snart så jag orkar resten av helgen. cheeeers!


Kommentarer
Postat av: klara

VS finns inte i london , de har bara ett av deras kontor där :)

2011-03-19 @ 20:58:46
Postat av: Alexandra

Sen när finns VS här?! Det finns bara en liten avdelning med VS-produkter på Londons flygplatser! :)

2011-03-20 @ 01:59:56
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0