I'm not that kind of girl. Your love is what I prefer, what I deserve.


Mår bättre idag men är fortfarande sjuk och trivs inte längre med mitt jobb. Men jag bitar ihop och försöker göra de bästa utav situationen just nu. Nej jag har inte nämnt det innan men gör det nu. I början var det riktigt jobbigt för ungarna var riktiga små djävular. Jag gav de tid och såg de som en utmaning. Efter en månad kändes allt bra och dom fick mycket mer respekt för mig. Sen kom bomben från min värdmamma och sen dess har jag inte kännt att jag gör ett bra jobb längre. Trots att jag vet att massa av de hon sagt är bullshit och saker hon inte har att göra med. Nu när jag vet att hon är missnöjd med mig, så känns de inte lika roligt längre att jobba och bo i samma hus. Jag har verkligen haft otur när de gällt au-pair familjer och denna är den sista for sure! xx

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ohh vad tråkigt. Dessvärre känner jag likadant för tillfället, plötsligt känns det inte alls kul att vara här pga av v-mamman. Suck. Men London är ju liksom bäst, tack och lov! Vart är det du bor lite mer exakt?!

2011-03-03 @ 22:58:38
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0