Sometimes it's hard, to follow your heart. Tears don't mean you're losing, everybody's bruising, Just be true to who you are.

Puh! Trött är jag efter att ha jobbat sen 8 imorse. Onsdag är värsta dagen i veckan för mig. för då jobbar jag heeela långa dagen. Köpte sötaste shortsen igår på H&M men visar imorgon efter att jag och Minna varit och shoppat igen. Alltså snart är det april. Vart tog seriöst mars vägen?! Ja men detta kändes väl som ett litet onödigt och värdelöst inlägg. Tyckte jag hade massor att blogga om men nu står de helt still i skallen. Återkommer imogron! haha.

Tired after working the whole day. I hate wednesdays! Going shopping tomorrow with Minna and then i'll show you guys my new lovely shorts i bought as well.


Pic from sunday in Hyde park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0