Baby, it's now or never.

Visst börjar de bli varmt ute nu, men inte så man kan börjar gå i sommarkläder precis. Då menar jag flip flop och shorts som jag såg folk ha på sig idag haha. Jag går dock alltid och tänker på hur lång tid de är kvar tills man kommer kunna ha parkhäng igen. Förra året alle redan i April satt vi i parken och de är ju bara mindre än en månad kvar! Så jag tänkte visa lite bilder från förra året då vi hängde i parken...

 
Mitt första parkhäng i Hyde Park med Alessia den 18 April. Fanns folk som låg utan tröja redan då!

21 April i Greenwhich Park (jag var mörkhårig då jag först kom till London)

Jag åt mina första jordgubbar ute!

24 April i Hyde Park satt vi och solade lite smått

Det var så värmt att jag inte tänkt på att mitt chocklad faktist kunde smälta!

22 Maj i Hyde Park kunde vi ligga och steka i endast bikini! så sjukt varmt för att va maj. De va lixom redan sommar!

3 Juli i Hyde Park och de va hot hot hot! Gräset blev så småningom gult av de varma vädret.. Var festival i parken när denna bilden togs.

Jag mumsade på cupcakes som Carmen's dåvarande värdmamma hade gjort. Nu har hon slutat så behöver henne inte längre! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0