Have you heard the news today. I'm leaving town.

Har glömt att nämna att min värdfamilj åkte till Mexico i lördes. Fast dom lämnade barnen hemma. Snällt va? Så jag är inte ledig denna veckan utan barnens mormor är här och tar min värdmammas plats. Förutom att hon knappt fattar vad jag säger så trvis jag hundra ggr bättre med henne. Kan dom inte vara borta i någon månad så hon kan stanna lite till snälla? Hon hade dessutom köpt mig en stor chocklad cupcake igår och ja, gissa om jag blev lite smått glad hehe.


De fanns något annat jag också tänkt och berätta...ja just de! Biljetterna är nu bokade, så den 13/4 - 26/4 Kommer jag befinna mig i Svea!!! woop woop!


Jag på min avskeds fest i december (detta va INNAN ja börjat dricka..haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0