they say pretty girls don't have the brain. we're just smart enough to play along with the game.




I fredes natt ringde Camron mig men jag kan verken minnas att telfonen ringde eller att jag svarat. Var tydligen sleeptalking haha. Vaknar sen upp till värsta fina vår vädret och mötte upp Maris för shopping. Letade efter vs store och ja som ni säger, så finns de antagligen inte här hehe. Enligt google gör de dock?! Men jag är ganska säker på att dom ska öppna en affär 2012 på bond street. Men men, där sparade man in en del pengar iaf! hehe.

Mötte upp Maris och Katie senare och drog till Tiger tiger. Har hört många som sagt att dom gillar stället och ja kan absolut inte förstå varför. Trots att de fanns 4 olika dansgolv och resturang så var det verkligen crowded! Dessutom var musiken dålig och människorna var verkligen i en klass för sig. Egentligen är ju sällskapet vad som spelar störst roll så jag hade en bra kväll endå. Mötte upp några till senare också och vi stack inte fråns de stängde.

Denna söndan har bara flögit förbi. Antagligen för att jag sov bort halva, brunchade i Camden och fick sitta 1h på bussen hem. Mötte upp Maris senare idag på donkan och snackade om igår och vi kom fram till att något mer tiger tiger kommer de inte bli i fortsättningen iaf haha. Mina vföräldrar kom hem i lördesnatt så träffade dom idag igen. Drygt! Imorgon väntar ännu en jobbig jobbvecka. Har dock en del och göra och roligt folk att träffa. Nej nu ska ja dra mig. Bilder från i lördeskväll kommer upp imorgon. xx

Kommentarer
Postat av: louise

det finns ju visst!! paow var ju i london nyss och hon handlade där..stod de på hennes blogg i alla fall :(

2011-03-21 @ 00:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0