all these decisions we are not ready to make. all these responsibility we are not ready to take.


haha so bad pic of me! whatever...va trött och hade värsta munsåren på läppen. yey!

Zandra min näskusin som jag inte sett på år och dar kom till London i Torsdes med en vän, så jag mötte upp dom en snabbis igår kväll. Vi tog en drink och snackade London snack på någon random pub i bayswater. Jättekul att se henne igen! Idag hade jag tid hos doktorn men låg istället på sjukhusets toalett och höll på att dö av mensverk. Gick hem och sov tills jag kände mig bättre och lyckades trots allt pallra mig ner lite senare till westfield för att träffa zandra igen för shopping på westfield och Oxford street. Tycker om att leka London guide hehe. Ush nej nu behöver jag sömn. Magen gör ont igen! Varför känns de precis som om ett åskmoln förföljer mig?? jag behöver vekligen komma hem snart en sväng! xx

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är så sjukt att vår mens fortfarande alltid är samtidigt! :P

2011-03-23 @ 00:10:47
URL: http://louisestridsberg.blogg.se/
Postat av: zandra sjöholm

Jätte kul att träffa dig igen! Det får vi göra oftare sen när jag kmr till london :-) kram på dig!

2011-03-24 @ 21:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0