Gotta love sunny days in London town!














Kan man bli annat än GLAD när solen tittar fram?! Tyckte jag var värd lite sunshine idag och det fick jag! Så ja och Maris passade därför på att att ta en lång promenad i Hyde Park. Kameran fick även titta fram för lite mysiga vår bilder. När solen gick i moln blev de shopping på oxford street och jag fick köpa min eftelängtade mobil! Har varit i stort behov av en om man säger så. Babysitter ikväll igen, så tänker underhålla mig med den snart! Ni som är ute ikväll, dansa lite för mig också! xx

Kommentarer
Postat av: Alina

Åååh, jag vill också ha vår och LONDON! Saknar det himsket!

Jättefina bilder!

2011-03-11 @ 18:08:25
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0