Brick Lane














Ja tror jag och Minna gick igenom HELA brick lane market i söndes. För er som inte vet så är de en marknad som säljer mycket second-hand saker/kläder, mat från alla världens hörn och man kan även hitta massor av vintage affärer och cafén. I sommras tillbringade jag många dagar där and i just love it! Kan inte låta bli att tycka om allt klotter också som ger brick lane en riktig färgklick! Maten är inte dum den heller! Dessutom ligger även Fika (ett svenskt café) på den gatan. Så när vi kände oss färdiga avslutade vi dagen med en våffla och glas.

Mötte upp Maris, Nikko och Minna senare på kvällen i Shepherds bush för att se no strings attached på bio. Jag visste redan när jag såg trailerna att den här filem kommer jag ÄLSKA! hehe. Den va så fin så fin! åh! Dog en smula i slutet och måste erkänna att jag fällde en tår eller två! GÅ OCH SE! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0